Alla gillar vi glass





Jag ursäktar min röda stopp signal i ansiktet har som sagt spelat wollyboll i dag och fick rätt mycket färg i ansiktet. Filmen var jätte bra och det var mycket folk. Jag var så impad av mig själv att när jag sätt klart filmen så kom jag på att jag hade förstått den helt utan svensk text :) det gjorde min kväll.Det var så mysigt att sitta där på ion alla tillsammans sa jag att bion var utomhus ? det var den i alla fall och jag kan ju säga att myggor finns även i USA och även dom är större och ger större myggbett.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: johan björndahl

du är det finaste jag vet!

2010-08-07 @ 15:44:25
Postat av: Anna

Oj va söt du är!

2010-08-07 @ 17:16:48
Postat av: Erik

Man blir väldigt glad av denna bilden

2010-08-08 @ 04:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0