Frågor - enjoy

Från Erik

5 vad:

Vad är du rädd för?
Mörker

Vad gillar du att gära på din fritid? Träffa människor

Vad heter din favorit just nu? Min favorit vad?

Vad skulle du äta nu om du fick välja vad du ville?Pappas ägg macka

Vad anser du som äktakärlek? Vänskap



7 vem

Vem kan du prata med om allt?
Min familj Johan Becca

Vem är din favorit artist? Håkan Hellström

Vem utav dina vänner är mest musikalisk? Josefin och Axel A

Vem skulle du vilja träffa om du fick välja en person i hela världen och umgås med denna personen en hel dag? One tree hill gänget

Vem är galnast i ditt kompisgäng? Rebecca Ideström helt klart

Vem får dig att må bra? Väldigt många

vem saknar du? Just nu är det också väldigt många

5 hur:

Hur är du?
cool

Hur mår du? Tack bra

Hur gör man dig glad? Skrattar själv

Hur ofta sover du? Varje natt och ibland power nappar jag

Hur cool är du? Helt ok

4 vilka/vilken

Vilka låtar ger dig minnen och vilka minnen?
Oj många men en låt är självklart Eminem - Not Afraid den spelades i bilen när jag precis gått ut ur flygplanet och satt i peggys bil. Och sen självklart Mcfly- Walk in the sun det får mig att minnas josefin och axel och sommar och sen INFERNAL - From Paris to Berlin När jag och linnea var i fjällen

Vilka godis sorter gillar du? Nu är jag hemskt sugen på toffifi

Vilken resa är du mest nöjd med? Den jag är på nu och resan till skövde med johan.

Vilken tröja har du på dig nu? Jag har på mig ett svart linne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0