Godkväll.

Nu har vi precis ätit korv sådan där tyskt korv som jag inte kan namnet på.Men det var gått och till det serverades det en himla god pasta sallad och sen till efterrätt en smaskig fruktsallad.
Vi ska inte göra så mycket mer i dag jag och peggy ska gå ut på en promenad. Det ska bli ganska skönt att röra på fläsket lite grann.

Jag längtar hem till gänget där hemma lite i dag. Till lilla beccis och till min johan och min kära familj. Men så är det. Efter promenaden ska jag se på marley and me. Har hört att den är ganska bra men jag har aldrig sätt den.
Jag köpte ju en klocka i dag och måste erkänna att jag är himla nöjd med den.
Och en sak jag saknar är alla godnatt sms och godmorgon sms  från jullan. Dom blir man så glad över.Det är ganska mycket jag längtar hem till när man tänker på det. Det ska helt enkelt bli skönt att träffa alla när man väl kommer hem sen.

Men jag har skypat lite med majsan i dag och hon flyger ju hem lite snabbare än mig ! men hon har ju varit borta ett par dagar längre.
Sen måste jag ju bara GRATULERA kära Moa Herrmann som idag blir 16 år gammal.

Hej då med er och Moa ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0