Godkväll

Nu är det kväll här och nästan sovdags. Idag har varit en bra dag här men väldigt lugn och trevlig. Jag och Peggy har varit med varandra bara hon och jag hon är så go och har så mycket roliga och kloka saker att berätta. Hon är som sagt den piggaste 76 åringen jag träffat i hela mitt liv. Hon är så positiv och glad till allt. Blir jag sån som 76 åring så är jag nöjd.

I morgon är en till dag då vi kommer att ha fullt upp vi ska gå på museum och shoppa i morgon igen och förhoppningsvis sola lite. Så att jag kan få bort min hemska linne bränna på ryggen. Jag glömde att berätta att jag köpt en blommig byxdress och jag är helt kär i den. Det är det mysigaste plagget på väldigt länge.

Emelie och jag ska kika lite på pippi långstrump innan vi somnar. tänk va Astrid har lyckats när hennes barn filmer är klassiker även här. Emelie älskar pippi och jag måste ju bara erkänna att jag tycker väldigt bra om henne också men det känns lite konstigt att se det på engelska men men det blir nog bra.

Sköt om er puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0