Godmorgon

Jag och peggy har varit och förberett picknicken in för i morgon. Så vi åkte till en jätte stor party affär. Tokiga amrekaner. I den party affären fanns allt man kan tänka sig som man kan behöva inför en fest. Det fanns skit coola helium balonger. Som det stod allt möjligt på så som Happy birthday och you are great. Jag gillade verkligen dom men dom går ju inte riktigt att köpa med sig hem.

Men jag och peggy köpte färgade bestick i både gult rött och grönt och rosa. Och även glas i samma färg. Sen köpte vi roliga servetter. Sen gick vi in i en annan affär som jag inte tänker säga namnet på för där inne hittade jag massa roliga prisenter till några utav er läsare där hemma.

Nu är det museum som står på schemat ,men jag tror att vi ska gå ner till sjön och ta ett dopp innan för det är så fruktansvärt varmt här. Och jag måste ju jobba på min bränna jag är inte riktigt lika brun längre. Haha jag måste slå johan där hemma!

kram hej

Kommentarer
Postat av: johan björndahl

haha mig slår du nog tyvärr ganska om inte solen börjar skina snart :) hoppas att du har det grymt bra !

miss u

2010-08-03 @ 19:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0