Godmorgon

..Eller för er Godeftermiddag.

Nu har jag precis vaknat och pratat lite med min familj på skype. Dom mådde bra! Idag är det tur att jag inte är hemma för dom äter lasange blääääk !
just nu sitter jag här med en nutella macka och en vatten melon och en kopp kaffe och är ganska nöjd. Idag på dagen skulle jag vilja åka och sola men jag vet inte om det blir så för mina kära vänner här gillar inte solen... Det är lite jobbigt. Men vi får väl se.. Sen i kväll ska vi gå på bio och se någon ny film som jag inte kommer på namnet på . Det blir nog ganska roligt.

Två veckor idag. Två veckor sedan jag satt på flygplanet och var hur nervös som helst. Haha tänk va tiden har gått fort den har bara flugit i väg och nu är det bara 1 och en halv vecka kvar. Sen är det skolstar.. Hmm..

 

Men nu ska jag äta klart min frukost sen ska vi se om det blir någon sol för mig eller inte..

 

Sköt om er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0