Godmorgon

Hej !

Nu sitter jag här och har precis pratat med fröken åkerblom på skype det var väldigt roligt att se henne och byta några väl valda ord med henne !
Familjen åkerblom åker till spanien i dag så jag hälsar er lycka till och en trevlig resa.

I dag ska vi nog ta det ganska lungt tror jag vi ska åka ner till stan och äta bubbel tea jag vet inte om ni vet vad det är men det är en slags is drink med läsk typ. Emelie älskar det.Och det smakar typ som is glass fast den är halv rinnande typ. haha jag kan ta ett kort på den så ni får se den. Sen hoppas jag att vi ska åka till någon mysig sjö och bada för det är toppen väder här i dag igen! Vilken tur jag har.
Men jag har fått information om att det är fint väder i sverige också.

Jag vet inte om jag skrev det i något tidigar inlägg men på torsdag ska vi til mal of america det är världensstörsta köpcentrum. Dom har en bergochdahlbana inne i köpcentrumet och det är på 4 våningar och 587 affärer guuuud va jag ska shoppa.

Men vi ses och hörs sköt om er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0