Grattis sötnos


Kommentarer
Postat av: Erik

Hej malin jag är också en bloggare och är sugen på att ha blogg kontakt med dig. Jag är också ute på ett äventyr jag ska vara utbytesstudent i florida i ett år. Så vi har nästan samma tidsskillnad. Men ibland längtar alla hem och därför skickar jag detta till dig så att du kan ha något att göra!



sköt om dig pretty girl



5 vad:



Vad är du rädd för?



Vad gillar du att gära på din fritid?



Vad heter din favorit just nu?



Vad skulle du äta nu om du fick välja vad du ville?



Vad anser du som äktakärlek?



7 vem



Vem kan du prata med om allt?



Vem är din favorit artist?



Vem utav dina vänner är mest musikalisk?



Vem skulle du vilja träffa om du fick välja en person i hela världen och umgås med denna personen en hel dag?



Vem är galnast i ditt kompisgäng?



Vem får dig att må bra?



vem saknar du?



5 hur:



Hur är du?



Hur mår du?



Hur gör man dig glad?



Hur ofta sover du?



Hur cool är du?



4 vilka/vilken



Vilka låtar ger dig minnen och vilka minnen?



Vilka godis sorter gillar du?



Vilken resa är du mest nöjd med?



Vilken tröja har du på dig nu?



Gör dom bara om du känner för det

2010-08-08 @ 04:21:47
Postat av: moa

Tack så mycket vännen! :D ses snart :D

2010-08-09 @ 17:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0