Hej alla !

Hej vänner jag tycker det är så roligt att så många läser om mitt lilla äventyr här på andra sidan!Men när ni läser det lämna gärna en lite komentar så att jag vet vilka det är som läser. För jag har som mest haft 78 läsare på en dag och det skulle vara så roligt att veta lite mer om vilka ni är. Och om ni har egna bloggar skriv gärna dom också så att jag kan kolla in era!


Idag.

Idag ska vi nog ta det hyffsat lungt har varit mycket på sistone;) haha nä men vi ska åka in till staden och lämna tillbaka min webkamera som jag köpte som inte ville funka. Sedan ska vi nog ta oss ett dopp i lake josephine Det är som ni säkert har förstått redan fortfarande väldigt varmt här så man måste nästan vara vid vattnet. Sen i kväll är det minigolf som står på schemat. JAg är nämligen fruktansvärt bra på minigolf så det ska bli roligt. Mitt inlägg i går var lite kort men jag var så himla trött så jag ber om ursäkt för det. Sen har jag fått väldigt många mejl om att ni vill att jag ska lägga ut dagensoutfit och jag har beslutat att det är nog inget för mig. Men när jag tar kort på mig själv vid olika tillfällen så ser ni ju vad jag har på mig. Hoppas det är okej! Tror inbte att ni vill se mig i dagensoutfit här om jag ska vara ärlig.

 

Ha en toppen dag kära läsare och vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0