Hej

Jag trodde fel igen. I morse skrev jag att jag skulle ta det lungt och sen skulle jag på minigolf men så blev det inte.

Idag i stället

Jag lämnade tillbaka min webbkamera som inte funkade och det gick jätte bra jag fick mina pengar tillbaka och allting! Sen åkte jag Ryan och Emelie till ett vattenland. Där jag åkte massor utav roliga vattenrutchkanor. Bland annat åkte jag "det svarta hålet" Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Du satte dig i rutchkanan och sedan blev allt kolsvart du såg absolut inget och fort gick det och lång var den. Den åkte jag 1 gång och det var första och sista gången. Haha. Sen efter att vi varit där så kom Linda och hämtade mig. Och jag åkte med hennes familj till en sådan där film ni vet som det känns som man är i filmen och att allt kommer närmare än. Vet ni vad jag menar för jag kommer inte på namnet. Det var sjukt kul det med filmen var väldigt bra!

Så jag hade inte så lugn dag i dag ändå. Nu ska jag snart sova i min inte så sköna säng. Så vi hörs i morgon!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker det verkar vara full rulle varje dag, inte många lugna stunder. Puss puss

2010-08-13 @ 07:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0