Idag

Okej tjinixen sverige i dag har jag inte varit hemma på hela dagen vi gick upp kl 7 i morse och åkte sedan här i från vid kvart i 8. Då åkte vi upp så att Peggy och Lisa fick rösta.Sen fortsatte vi våran resa i två timmar men det gick väldigt fort för jag somnade.Och sen när vi väl var framme så började vi fiska och sedan åka båt och ring och så vidare sen åkte jag och Emelie i väg i den lilla söta golfbilen. En sådan skulle man haft.Och sen var det lunch dags. Och sen badade vi och myste fram tills middags time. Sen hade vi ytterligare 2 timmars bilresa.

Idag har varit en rolig dag och jag vet inte vart den här dagen har tagit vägen den har gått jätte snabbt.
I morgon är det en ny utflykt på gång så jag vet inte hur mycket jag hinner blogga i morgon heller men vi hoppas på det bästa helt enkelt.

Jag fick en fråga om min nackspärr vilket var väldigt gulligt. Och den har tyvärr blivit sämre men Mr johansson smörjde in hela min rygg i dag så vi får se om det släpper. Jag hoppas att det hinner släppa innan jag flyger hem för jag är inte jätte sugen på att sitta på planet så länge om det fortfarande gör ont. Men det hinner nog släppa.

Sov gott vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0