Idag

Hej vänner !

Idag har varit en fruktansvärt varm dag så jag är helt slut här i dag. Vi var och kollade på en farm och det blev ingen ridning men vi gjorde egna ljus och jag gav mitt ljus till Peggy och hon blev jätte glad! Sen åkte jag och linda och hennes son till ett svenskt uneversitet det var ganska tråkigt men det var fräkt att se ändå. Det jag tycker är ganska coolt är att sverige är så uppskattat här och alla gillar sverige.Lilla fina sverige.  Och när man berättar för folk att man är från sverige blir alla jätte glada och den vanligaste komentaren man får är
"åhh svenska flicka you are lucky" Och uttalet dom använder för att säga svenska flicka är lika roligt varje gång och då tänker jag bara på hur kul dom har åt hur jag pratar:)

Efter universitetet var det dags för middag hemma hos Lindas familj vilken underbar liten familj det var mycket skratt runt det matsals bordet. Lindas dotter Emma var en väldigt rolig tjej. Så vi hade en väldigt trevlig dag/kväll tillsammans. Nu ska jag ta en dusch sen ska jag nog sova för jag är helt slut!

Ha det bra


Kommentarer
Postat av: Pappa

Fick man inte rida eller var det du som inte ville?

2010-08-09 @ 09:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0