Jag har fått en fråga och ni ska få ett svar

Hej Malin!

 jag har inte riktigt förstått vad det är du gör och vart du är kan du göra ett inlägg om det?




Självklart kan jag göra ett snabbt inlägg om det.

Jag befinner mig alltså i minnesota i 3.5 veckor den här sommaren. Och här är tanken att jag ska kunna lära mig lite mer engelska en vad jag kunde innan. Jag bor hos släktingar långt långt tillbaka jag har inte riktigt full koll på hur vi är släkt men jag gillar dom skarpt.Sen är en annan tanke med min resa att jag ska ha så roligt som möjligt och att jag ska växa lite i mig själv som människa. Och självklart att jag ska komma hem med ett och ett annat nytt plagg.

 

Hej Malin

Ska du fortsätta blogga när du kommer hem?


Haha den här frågan har jag faktiskt tänkt på själv. Men jag tror faktiskt inte det när jag kommer hem kommer jag nog inte att ha lika mycket att skriva om som jag har här.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker att du ska fortsätta när du kommer hem det skulle vara kul att följa din vardag och se ditt rum:D:D

2010-08-03 @ 19:50:08
Postat av: Linda

Sv; ja one tree hill är bra. Grejen är den att jag följer ju den inte slviskt som jag gjorde förr. Men jag ser det som går på 5an och idag var det det avsnitt då brooke skulle få en bebis (adoptera) :)

2010-08-03 @ 20:11:45
URL: http://lindafrisk.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE NYBERG - FOTOBLOGG

SV: Jag har en köpt version. Det är dock inte jag som har köpt det utan jag har fått det.

2010-08-03 @ 20:42:19
URL: http://fina.blogg.se/
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

naw, tack så mkt :D följa varandra på bloglovin? (:

2010-08-04 @ 00:05:49
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0