Kväll

Idag har vi varit på mal of america och jag åkta lite karuseller och shoppade lite grann.Och nu när jag kom hem försökte jag packa lite grann. Haha hur ska jag få hem allt. Det kommer bli ett problem. Men jag hoppas att det går bra. Jag ska göra ett större försök med packningen i morgon och på söndag. Fy va tiden har gått fort ändå jag ska åka hem snart. Och det var inte ens längesedan jag kom hit. Men jag måste ju erkänna att det ska bli ganska skönt. Komma hem till mina fina vänner min underbara familj och min älskade pojkvän.Och till min säng åhhh va jag saknar min underbara säng.

Men jag längtar inte till flygningen. Det är inte roligt att flyga själv det är ensamt! När jag flög över hit såg man alla familjer som satt där och pratade och så såg man mig sittandes där ensam. Ingen att prata med och ingen att skratta med. Du är bara helt ensam i en massor av timmar och jag tycker inte om att vara ensam. Men samtidigt ska det också bli ganska skönt att sova på planet. Tror jag kommer sova bättre där än i min säng..

Men nu ska jag pysa i väg och se mamma mia . Så vi ses och vi hörs kära vänner

ps.. Maja hoppas du har en bra tid där hemma


Kommentarer
Postat av: aye

Hejhej^^

Vad gör du?<3

2010-08-14 @ 12:56:22
URL: http://Ayeland.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0