Mal of america

Det kan ha varit det roligaste jag gjort i hela mitt liv. Men jag insåg ju snabbt att karusellerna var roligare en shoppingen. Det fanns så extremt roliga saker och det var inte speciellt dyrt du fick åka 20 olika grejer vilka du ville för 20 dollar vilket är typ 200 kr så det var väldigt bra och hur skoj som helst. Jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv.

Men jag shoppade ju lite också. Bilden ni ser nerdan den svarta kavajen är från Hm faktiskt jag blev så glad när jag såg en hm busik så jag var bara tvungen att kolla och där hängde kavajen jag blev kär i den direkt.
jag är ganska trött i benen nu efter att vi sprungit om kring bland atraktionerna hela dagen. Jag vill bara säga att liseberg är typ litet nu och detta var inomhus. Det var cooooooooolt kära vänner. Men jag hade nog hoppats mer på shoppingen faktiskt. Förutom det ni ser på bilden så köpte jag också ett nytt handbagage till alla mina ny inköpta saker.

Nu ska vi snart äta middag och jag har ingen aning om vad det blir i dag för jag förstod inte ett skit av vad dom sa att dom skulle hämta men något är dom på väg att hämta nu. Och det blir säkert jätte bra !

Efter middagen ska vi nog ta det ganska lungt alla är ganska trötta efter dagens shopping :)

Sköt om er

Kommentarer
Postat av: C ♥

sv: härligt att höra :)

2010-08-06 @ 13:15:04
URL: http://ailicec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0