naaaaackspärr



Hej sverige i dag har jag en fruktansvärd nackspärr. Men jag hoppas att den snart släpper. Idag i alla fall då ska vi först åka och bada och sola för det är extremt varmt. Och efter det ska jag nog och och fixa conversen till tompa och kika lite i affärerna om jag kan hitta något till mig själv!
Sen i kväll ska vi ut och äta paj jag är lite skepptisk för jag tror att pajerna är väldigt söta men förhoppningsvis goda.
Jag pratade med mina vänner från wollybollen och jag tror att vi ska mötas i dag idag igen. Det ska bli roligt och jag har köpt solkräm så jag hoppas att jag inte bränner mig. Så idag är det en ganska lugn men mysig dag.

Take care!

Kommentarer
Postat av: Erik

Har nackspärren släppt?



2010-08-10 @ 02:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0