shoppili shopp

Idag har vi varit i väg och shoppat och jag hittade en kofta och en  platt tång. Platt tången var skit cool den hade döskallar på sig och den funkar kanon du kan både göra lockar och platta håret med den. Så nu kanske jag kan se okej ut här borta i alla fall. Koftan jag köpte var grå och ett lite anorlunda mönster på baksidan.
Jag hittade platt tången på ett ställe där allt var väldigt billigt så innan kostade den 90 dollar här men jag köpte den för 29 så jag är nöööjd !


Nu sitter jag och peggy och kollar på film tillsammans och vi håller på att fixa i ordning popcorn:) vi kollar på 13 snart 30 mysig film.

Ha det bra vänner !

Kommentarer
Postat av: MiaMojan

Mys mys,



Då får du locka mitt hår när du kommer hem,

Ta vara på den lilla tiden som är kvar, det kommer gå med rasande fart.



O tack för kortet, o visst I feel Good. När jag tänker på dig.



puss o kram

2010-08-02 @ 15:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0