Sol



Nu kom jag precis in efter några timmar i solen. Jag hittade ett nytt gäng vänner uppe vid poolen och vi spelade lite wollyboll det var riktigt roligt. det var ett gäng tjejer och killar som spelade och dom frågade mig om jag ville vara med och jag tänkte jag har inget att förlora så det var lika bra att ställa upp. Men jag måste ärligt erkänna att jag inte är jäätte bra på wollyboll faktiskt men det var roligt. Så jag hann inte sola så mycket i dag heller men kanske är det tur för jag har börjat flå lite på min rygg.. inte så fint men jag har precis smörjt in mig. Nu ska jag vila mig lite innan det är dags för middag och sedan bio. JAg tror att vi ska äta på resturant i dag innan vi går på bion. Jag ljög för er förut när jag sa att det var en ny film vi skulle se. vi ska se "det regnar köttbullar. Och eftersom att inte jag har sätt den så ska det bli skoj att se den. Är det någon utav mina läsare som sätt den i så fall vad tyckte ni ?

Kram

Kommentarer
Postat av: Classy - ung, blivande mamma, lycklig ♥

Jag är 21 år gammal :)

2010-08-07 @ 00:40:31
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Matte

Hej Malin jag är en kille från västerås som läser din blogg lite då och då. Jag ska också åka till usa snart. Jag tycker att det ska bli väldigt skoj! tycker du att jag ska blogga om min resa?

2010-08-07 @ 01:19:13
Postat av: Ida

Jag har sätt filmen och jag tycker att den var jätte bra och jätte rolig!



Vill också säga att jag beundrar dig för din resa du är modig

2010-08-07 @ 01:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0