Tack

Jag är så oerhört tacksam för att jag har fått chansen att göra den här resan. Det har verkligen varit jätte roligt och det kommer bli väldigt jobbigt att säga hej då till alla i morgon. Speciellt Lisa tror jag. Vilket stöd hon har varit. Vilken guldklimp.

Så jag vill tacka alla som fått den här resan att funka speciellt min pappa som fixade hela resan och min kära mor som har stöttat hela kalaset. Och sen självklart Familjen widell ueki Som har låtit mig bo här. Jag kommer sakna det här stället på många sätt men det ska också bli unerbart skönt att komma hem till mina underbara vänner och familj och min pojkvän. Jag vill också tacka alla er läsare för att ni läst om mitt äventyr.

Vad är det viktigaste du har lärt dig på resan?

Haha jag tror att det får bli att alltid säga liten om någon frågar om en storlek på något för annars får du något som är gigantiskt.


Ikväll har vi umgåts och haft det trevligt dom sista timmarna här. Jag vet inte om jag hinner göra ett inlägg i morgon vi får se!:D


Sköt om er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0