teater




Vi var på teater i dag den var faktiskt riktigt roligt. Den handlade om förr i tiden. Sen åkte vi och åt kyckling vingar. Vi skippade museumet i dag och vi ska nog göra det nästa vecka. Jag gillade kyckling vingarna. Jag har aldrig gillat det innan men dom här var goda.

Sen åkte vi och shoppade lite och handlade lite mat och frukt. Vi köpte gula vatten meloner. Dom smakade nästan samma som dom röda.

Sen hände en katastrof sak i dag också. Ryan råkade göra något med tvn så den gick sönder. Och jag har aldrig sätt en så arg människa i hela mitt liv. Peggy var rasande.

Nu ska jag strax sova och ladda inför picknicken i morgon. Sov gott

Kommentarer
Postat av: Axel & Pitt

Hej mallan "B" svensson vi tänkte bara säga att din blogg är fin och att vi saknar dig (lite)Pitt-(mycket)



En fråga: Om du fick välja mellan att ha ben som va gjorda av sockervadd eller fingrar av spaghetti vad hade du valt?



Tack o HEj <3

2010-08-04 @ 16:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0