Trodde väldigt fel

Idag när jag vaknade i morse var jag ganska negativ till denna resan. Men jag hade fel Det har varit en toppen dag och en väldigt intresant dag. Jag har lärt mig mycket om vart i från mina släktickar kommer och hur dom kom över till USA det har varit väldigt roligt faktiskt. Vi har varit borta hela dagen och åkt runt och hälsat på människor och kollat runt. Grace och Gary hette dom två jag åkte med. Vilka fina människor dom var så lätta att prata med och vi hade riktigt roligt tillsammans.

Tack

Kommentarer
Postat av: Anki

HEJ Malin

Det är såååå roligt att följa där här på bloggen :)

Ses snart!

2010-08-12 @ 08:51:51
Postat av: Gary Gauer

Grace and I enjoyed the day with you very much.

2010-08-14 @ 06:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0