Vackert väder!

Hej vänner och alla som jag känner och hej till alla er som jag inte känner också!

Idag står det ridning på schemat. Vi ska åka till en farm och rida cowboy hästar i dag det ska bli riktigt roligt faktiskt. Sen ska jag hem på middag till Linda och hennes familj. Det ska också bli trevligt roligt att träffa lite nya igen. Jag åker till middagen själv resten utav familjen stannar hemma idag så dom bara kör mig dit och sedan hämtar mig.

Idag är det väldigt väldigt varmt här. Så det kommer nog bli varmt uppe på hästen.Men sånt är livet. Så i dag kommer det vara ett stressigt schema här och ja är nog inte hemma igen förens ikväll. Och då kommer jag att blogga igen och förhoppningsvis ha lite bilder på häst ryggen.

Ha det toppen och kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0