26 juli

Tjollahopp tjollahej


Idag när jag skulle skriva lite kort till er godingar där hemma insåg jag att Emelie 8 år skriver snyggare en jag. Men men. Jag Emelie och Rayan och Lisa åkte och shoppade på ticket i dag. Jag hittade inte något speciellt bara en massa godis och cola. Jag har kommit till helt rätt land. Jag har också insett att jag är väldigt lik mina amerikanska släcktingar. Dom kan äta upp en hel chipspåse på en dag och dom dricker cola hela tiden. JAG TRIVS. Dom är till och med bättre än mig. Emelie äter godis hela tiden och hon älskar cola. Men Peggy och jag har nog ätit upp en vattenmelon var i dag. Det är extremt bra väder här och vi ska nog snart ut och bada.Och kanske sola men jag somnade i solen i går så jag har bränt ryggen lite grann. Men men så är det.

 

Jag hoppas att ni har det bra där hemma också.

 

SChaaaaaaaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0