Hej vänner

Angående stormen i går så gick den runt oss så vi hade bara spö regn och åska och lite blåst så det var ganska lungt jag behövde inte sitta i en källare.

I morse när jag vaknade var det donalds som gällde till frukost. BLLÄ ! Dom smakade bara socker. Haha men Amrekaner älskar socker dom har till och med socker på popcornen. Men när jag såg Donaldsen tänkte jag ju genast på familjen hjelm för när vi var på kreta för några år sedan var det en så söt tant som gick runt och sjöng en sång om donalds kommer ni i håg det ?

Sen åkte jag och peggy i väg och handlade mat. Och vi kollade på en high school fy va sveriges skolor är tråkiga. jag skulle mycket hellre gå här faktiskt.  Nu ska jag gå och äta lunch undra vad det blir i dag det luktar gott i alla fall. Sen har jag ju mina oliver att äta.

Ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Jayhoe

nu skall vi inte trycka ner på allt som har med sverige å göra mallan! det är rätt bra här med faktiskt ;) hahah

2010-07-28 @ 21:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0