Japaner Japaner

Idag har vi gjort massor med saker jag och lisa körde runt i staden och kollade på massa olika saker vi var nere och kollade på de rikas hus det var fräckt jag har aldrig sätt så stora hus i hela mitt liv och dom hade vakter utanför som kollade när vi körde förbi.

Men i för sig så är allt i usa stort tycker jag. maten man får hemma på resturanterna är pyttesmå om man kollar på dom som är här. Och det är mycket billigare här en vad det är hemma.

Eftersom att Emelie och Ryans pappa är japanes ville dom ta mig till en japansk resturant i dag. Så jag och lisa åkte dit efter att vi kollat in staden.Vi åt suchi eller ah dom åt det jag vågade faktiskt inte prova.. men det fanns som tur var annat att äta som oliver och meloner och vindruvor och vitlöksbröd och sådant smaskigt.
Efter vi hade ätit var det dags att dansa japansk folkdans. Det var roligt Det japanska folket är så vackra. Jag gillar deras kläder jag har en bild på mig i en jakaouta men jag lägger in den om ett tag för den är inte på min kamera.

Nu ska jag och Ryan kolla two and a half men. Och nej linnea jag gillar fortfarande inte Two and a Half men ;) men Ryan älskar det så det blir så att vi ser på det.

Sleeep well !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0