saknat

I dag har jag längtat hem lite efter min underbara familj och mitt rum men jag antar att i morgon blir en bättre dag :)

Vi har även varit på lunch hos en svensk i dag. Och barnens pappa var spansk så vi pratade spanska svenska och eneglska det var rörigt för mitt huvud faktiskt.
Och jag fick svenskt kaffe och jag började längta hem lite efter dem där hemma. Men sen löste det sig och allt är toppen igen.
Det är så vackert här och alla är så snälla mot mig.Ibland känns det som om jag skulle kunna stanna här föralltid.
Jag har det så bra här. Men sen kom man och tänka på mammsis och pappsis och käre bror då vill man inte stanna här för alltid. Och mina underbara vänner förstås. Jag börjar sakna söndagsfikan också. Den får vi ta när jag kommer hem.

Nu ska jag och Emelie ut på en cykel tur.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi längtar efter dig också. Puss<3<3<3 men njut av tiden där, du är snart hemma igen Kram

2010-08-01 @ 09:14:33
Postat av: Anonym

Hmmmmmmm

2010-08-01 @ 12:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0