shopping

Jag skrev ju förut att vi skulle åka och bada men jag sa fel  vi åkte först och shoppade. Jag hittade en ny bikini och nya converse ett par vita till mig och ett par vita till min kära brot. Sen hittade jag en prisent till min underbara pojkvän.
Conversen är ganska billiga här dom kostar 39 dollar.

När vi kom hem var det lunch som stod på schemat och det serverades mackor med ägg sallad och chips och självklart cola men den här gången var det cola light vilket inte är lika gott som vanlig cola. Men det är fortfarande gott.

Nu ska vi ta en paus så jag sitter inne på mitt rum och kollar på tv och resten av gänget ligger och läser eller kollar på tv förutom emelie då som är ute och hjular. Klockan är halv två här och kl två är våran paus klar och då ska vi åka till den där poolen som jag pratade om tidigare i dag. Då ska jag ta med kameran så att ni kan se poolen och även min nya bikini.

Hörs i kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0