Vad gäller nu ?

Jo nu ska vi snart gå till en så kallad park där man kan åka karuseller och vatten saker. Det ska bli väldigt skoj. Det är väldigt varmt här i dag och vi har redan varit på en parad.Det innebär att folk går på ett led och spelar musik och dansar och sjunger.

En sak som är roligt är att hon som jag bor hos känner precis alla så jag får hälsa på exakt alla som går förbi det är roligt men lite svårt samtidigt.Jag känner på mig efter dom här 3.5 veckorna kommer jag nog att gå upp ett och ett annat kg för vi äter hela tiden och all mat är väldigt god.

Jag lägger upp lite bilder på paraden sen ska jag gå och bada!


Take care!

shaaaaaoo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser ut som du har det superbra. saknar dig redan. älskar dig och ha det underbart bra min lilla loppa.<3<3<3

2010-07-24 @ 21:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0