Lite reklam

Jag ville göra min blogg lie mer cool och valde att använda mig utan www.snyggareblogg.se där hittade jag massa fina och fräcka bakrunder till min blogg så ta en kik där om ni är sugna på att renovera era egna bloggar !


Idag kom Becca hem hon har varit i Rhodos i en vecka hon var brun och fin och hon var väldigt nöjd med sin resa. Hon reste över för att räffa sin pojkvän Jesper. Lite avundsjuk är jag på att hon var så brun oc fin men snart är det ju min tur att resa. Nu när klockan är 00.40 så är det ju bara 23 dagar kvar det är spännande vill jag lova. Men det kommer att vara mycket att frixa med fram tills dess i morgon ska jag först åka ner till sjukgymnasten och kolla hälsenorna sen ska jag pysa till banken och fixa ett visa kort och så ska jag fixa adapter så att jag kan använda datorn och mobilladdaren och platttången och fönen när jag är i Usa för dom har nämligen inte vanliga uttag som vi har vi får se hur det går ha det lysande



Shaaaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0