bloggare.

Jag har tänkt på en sak. Jag har fått en del frågor om mitt bloggande. Först vill jag tacka er som berömt mig och alla ni som är inne varje dag och kämpar er igenom mina inlägg.

Men jag har också haft en del diskutioner med folk roiga diskutioner. Folk som tycker att bloggare bara vill ha uppmärksamhet genom att lägga in bilder på sig själva och folk som tycker att det är meningslöst att blogga om man inte har lika många läsare som kisie och kenza och gänget. Men jag har samtidigt tänk så här det är ju ingen som tvingar någon att läsa några bloggar. Det är ju helt frivilligt. Jag har också läst en del bloggar själv där jag sätt folk som komenterat du är ful på en bild på en tjeje/ kille som inte alls är ful. Vad tjänar personen att skriva det liksom. Som jag sa innan man måste ju inte gå in på folks bloggar om man inte vill. Jag bloggar ju inte för att hela världen ska läsa den utan mer för att jag tycker att det är roligt att skriva. Jag älskar att skriva. Och jag ror att det är många bloggare som känner samma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0