Bra mallan

Oj va jag har varit bra i dag!
Jag och becca eller snarare becca bestämde sig för att plugga matte på fyren i dag och jag fastnade för idèn och bjöd in mig. Så där satt hon och jag och pluggade och jag tycker att vi faktiskt hann med en hel del mellan raderna i allt prat.
Vi lunchade också och jag åt en god grekisk sallad och becca tog en grillad macka av ett slag. lotta var också med som hjälp lärare hon är duktig på matte så vi kunde behöva en hjälpande hand lite då och då det känndes skönt!
Sen mötte vi upp maja och drog en liten shopping runda på kungsmässan men jag hittade inget som direkt passade mig men maja hittade en fin kjol på Hm och becca hittade en tunika och en halsduk BRA köp
Nu ska jag snart pysa i väg och hämta min maskerad dräkt som jag ska ha på mig inför torsdagens maskerad spännande! :D
Sen ska jag och becca samuelsson ta oss vatten över huvudet och motions simma.
KRam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0