Ojojoj..

Jag verkligen ogillar folk som blggar och säger förlåt nu har jag inte uppdaterat på länge. Men i dag är jag sådan själv. Jag har läst era mejl ni som skickat och jag lovar jag ska bättra mig.
Min helg

Fredag jullan fyllde år och jag och linnea åkte dit för att spela lite spel och umgås med gamla mysiga vänner. Anton Billson hade tagit körkort och det var vi alla glada för! Grattis. Kvällen blev sen men mysigt.
Lördag upp tidigt för att träna tjejerna inte lika roligt med tanke på att jag inte la mig i sängen förens klockan halv fyra kvällen innan. Men ingen skada skedd tjejerna var gladare en någonsin. Efter träningen kollade jag och johan på innebandy. Jag saknar att spela själv. Får ta tag i det.
Lördag kväll blev det bubbel med tjejerna i majas nya bubbelpool men tröttheten satt kvar från kvällen innan så jag gick vid 10 tiden hem till johan igen.
Söndag Upp tidigt ännu en gång för att pysa ner till innebandy hallen för att döma. Och nu nu sitter jag och väntar på att snart pysa i väg och döma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0