Äntligen fredag

Äntligen ska jag kolla one tree hill. För mycket plugg denna veckan. Jag har inte ens hunnit kolla på världens absolut bäsa serie. Åh va den är bra.
Vilka tappra själar dom är oc vilken vänskap dom har. Har ni tråkigt någon gång kika lite oth så blir man genast lite uppiggande.

Idag hade vi i alla fall historia prov. Det var svårt men jag skrev ju på det mesta så jag hoppas helt enkelt på det bästa.

Jag har funderat lite.
Dagens ungdomar är bra, Väldigt bra. Vi kämpar och sliter med våran skolgång vi lägger ner all kraft på att plugga så att vi ska kunna prestera så bra som möjligt men glömmer vi inte ibland?
Glömmer vi inte det viktigaste av allt att ha roligt vi är fortfarande unga. Den här veckan som varit har jag pluggat varje dag på ett prov som sedan tar 40 min att skriva och vips var det över. Tänk va mycket kraft det ligger bakom dom där 40 minuterna.
Jag tror ibland vi glömmer att stanna upp och njuta av dom viktiga sakerna i våra liv.

Idag tog jag och maja och becca och frida en sådan stund då vi bara mös tillsammans och satt och pratade och tänk va viktiga dom här stunderna är! vad skulle man göra utan sina vänner?
Och sedan när jag kom hem slog jag en pling till julia vilken energistjärna. Jag har inte hunnit prata med henne på hela veckan heller. Det är också viktigt. Om vi bara fokuserar på vårat plugg kommer det inte sluta bra.

Idag blir det nog förmodligen lite bowling med tjejerna det var absolut inte igår. Vilken lysande idè Ideström fick!!

Men min bror ska även ha avskeds fest i dag. Måste ju kolla så att dom fr det bra också!

Om vi bowlar ska jag absolut lägga in bilder på det !

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0