Den omtalade filmen om facebook

Filmen föll mig inte riktigt i smaken om jag ska vara helt ärlig. Men jag tror absolut man gillar den om man är intresserad av datorer och hemsidor för visst är det en bra idè dom kämpat med det ska vi inte sticka under stolen med.
både innan filmen och efter filmen hamnade vi på karma. MYSIGT. Efter det var det dags för världens absolut trevligaste gäng nämligen mina småtjejers innebandy träning.
Sen när jag kom hem väntade mamma och bror och Tompa med maten.
Sista mål tiden sista kvällen innan min bror lämnar sverige för ett nytt äventyr i USA i 5 månader kommer hans rum att stå tomt i 5 månader kommer jag vara det  ända barnet och i 5 månader kommer jag vara utan min käre bror. Det ska faktisk bli himla tråkigt. Men som tur är ska vi åka över och hälsa på men ändå . Underbara fina storebror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0