Gårdagen hos Moa sedan johan

I går var en ypperligt lyckad kväll enligt mig jag hade riktigt roligt hela långa kvällen tacka alla för det.
Det började hemma hos Moa där vi tjejer spelade lite spel men vi har börjat inse eller i alla fall jag har börjat inse att vi redan vet allt om varandra nu men det var skoj ändå. Sen åkte vi till Johan där massa godingar var! Det blev mycket dans sisådär fram mot 4 tiden kom jag väl i säng efter att jag och Johan hade städat. Inte nog med det jag gick upp kl 9 i morse också för att träna ett helt fantastiskt gäng tjejer som vann två matcher i dag med bara en avbytare vilket super gäng stolta ledare lämnade halmstad i dag. Nu är jag hemma och funderar på att lägga mig och vila lite men först ska jag lägga upp dagens outfit  ;)

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0