Godmorgon!

Godmorgon bloggen och ni som läser den hoppas ni mår bra det gör jag:) i går var det en lugn kväll tillsammans med johan och chips och cola och one tree hill underbart. Idag är det döma som står  på schemat inte lika underbart men det är i alla fall lite pengar så jag kan köpa ett par skor som jag så gärna skulle vilja ha.

Döma som sagt kl 14.00-17.00 i fjäråsidrottshall men innan dess blir det övningkörning med pappsen! i kväll funderar jag faktiskt på att kolla på onsala-partille men jag har inte bstämt mig än. känns som om den här helgen blir lite mycket innebandy i så fall;)

Nu ska jag hoppa in i duschen men jag tror att jag hör av mig sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0