Historia

Varför liksom varför?


 egentligen bryr jag mig inte så mycket om medeltiden det är jätte tråkig och det är bara en massa namn men ja måste ju såklart läsa det eftersom att det är prov på fredag.

 Idag har jag sökt jobb på mcdonalds i kållered där strumpan jobbar tänk om vi skulle bli arbetskamrater det hade ju varit trevligt. Fick tillbaka matte provet i dag och det gick inte så bra..
 Jag klarade inte G men det var hemskt svårt jag tror inte att någon är nöjd med sitt resultat faktiskt..

men det blir säkert bättre nästa gång :/ I dag ska jag för ovanlighetens skull plugga. Men det är inte mycket kvar nu innan lovet. Åh va de ska bli underbart med lov, Jag ska bara ta det jättte lungt!



Men tjopptjopp dags och sätta i gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0