idag har jag varit bra

Jag kom hem från en jobbig och seg dag i skolan somnade lite framför TV och sen satte jag mig och pluggade historia i en och en halv timma bara känslan av att jag pluggade i en och en halv timma känns underbar. Men sen om allt fastnade är ett större problem;) men det känns ändå som om jag har fått lite kläm på varsallerna och bönderna och herrar och kungar nu. Men på fredag är provet så det återstår och se. Och på tal om återstår och ser så var det tre klasser som gjorde matte provet samtidigt och 80% av alla elever var inte godkända det kan ju inte betyda att alla ekonomi tvåor är skit dåliga på matte det måste ju vara lite lärarnas fel också inte sant? Vi får reda på provet i morgon så vi får väl se hur det går!
Nu ska jag kolla lite TV med världens bästa johan !
Hoppas ni får en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0