Innebandy ska innebära glädje

Att döma gick bra förutom att vi hade en ledare som inte borde vara ledare han skällde och gapade på sina spelare och på oss domare en sådan person kan förstöra mycket för  ett killlag som fortfarande håller på och lär sig sporten och även för oss domare vi gör så gott vi kan och så är det en misslyckade spelare själv som valt att bli ledare som i stort sätt bara klagar även om dom får med sig frislaget eller inte pinsamt.

Sen åkte jag och min mamma och pappa och kollade på lite riktig innebandy. Jag bestämde mig för att kolla på Onsala-partille trots allt Onsala var duktiga men partille var helt klart en klass för sig. Onsala killarna kämpade på men det räckte inte hela vägen. Jag såg i för sig inte klart hela matchen men när jag drog så stod det 7-0 till partille.
I morgon är det skola igen. Det kändes jobbig att bara skriva att det var skola i morgon jag känner mig inte riktigt taggad. Jag har ett jätte stort historia prov på fredag som jag inte känner att jag kan det kommer bli till att plugga i veckan.
Nu ska jag pysa ner till vardagsrummet fylla en skål chips och njuta av att det fortfarande är söndag tillsammans med mor och far!
Sov gott

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-18 @ 12:36:51
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0