Lycka

Hej vänner i dag har varit en bra dag vaknade upp bredvid världens finaste Johan !
Sen har jag även varit ute och övningskört jag börjar bli riktigt bra.

Sen är jag så lycklig för en sak detta kommer låta lite konstigt men jag har äntligen fått spotify tack beccis jag har inte haft det innan så vilken lycka! och jag installerade det helt själv.
Igår var en mysig kväll med god mat och trevliga vänner!
Söndagar överlag tycker jag är en ganska tråkig dag man har bara ångest för att det är skola dagen där på och att helgen har gått för fort som alltid. Men dom måste ju också finnas. Ikväll ska jag försöka hinna med en promenad med min hund och mamma sen är det ju Ensam mamma söker det kan man ju inte missa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0