Regn regn regn..

Usch när man kollar ut genom -glasrutan och möts man utav små spik liknande vattendroppar som med hjälp av vinden smätter mot rutan vad hände med den vackra höst solen jag gissar på att den blåste bort hjälp vad det har blåst i dag, Och inte tala om dagens färg GRÅ verkligen grå.
Dagen i skolan gick ganska snabbt Hampan Pettan och jag tog en måndags lunch precis som vanligt det blev en taco tallrik för min del i dag. Sen på alternativ medicinen fick vi lära oss zonterapi vilket innebär att man trycker varandra under foten på vissa punkter och jag trodde att detta skulle vara jätte äckligt och jag var helt säker på att det skulle kittlas men tänk så fel man kan ha. Vi fick bada fotbad innan ett varmt och skönt fotbad det borde man egentligen få varje dag det var riktigt skönt.  Sen när vi väl skulle börja trycka under fötterna var det faktiskt ganska skönt det gjorde lite ont men det var häftigt samtidigt. Tänk va coolt vänner att genom att trycka på ett speciellt ställe på foten så kan det släppa i nacken om man nu skulle ha haft ont där. Sånt tycker i alla fall jag är roligt. Men man kan ju undra vart man gnuggar geniknölarna känns som om jag ibland skulle behöva det eller "glädjeförattplugga punkterna" vart sitter dom liksom.
Men nog pratat om det. Nu är det snart dags för paradise så jag ska snart bänka mig framför TV.
Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0