Smile smile smile...

Mcfly låten smile går på min spotify lista och det är ju svårt att låta bli att sjunga med och att dras med av glädjen i den sången.

Annars då ?
I dag var en lång dag i skolan från 8.25 till 16.30 det är länge när det serveras köttbullar och självklart koktpotatis i bamba. Har ni tänk på att det alltid finns kokt potatis i bamba? vem vill alltid äta kokt torr hårdskalig potatis? Jag är inte bambas största fan ändå men för alla er andra lite variation hade ju kanske varit något. Tänk om vi hade fått god mat i skolan tänk vad vi hade orkat och vilken positiv miljö det hade blivit i skolan! men icke sa nicke det blir kokt potatis i alla fall.
om vi lämnar skolmaten och i stället vänder oss till något som är lite roligare. Man börjar känna att det närmar sig lov proven börjar tunna ut och lärarna börjar förbereda omdömena. UNDERBARA LOV Det kommer så väl behövligt i mitt liv just nu. Jag är ju hyfsat trött på att sitta nere vid köksbordet och läsa sida efter sida i en bok som ändå har stängts för många gånger. Men snart är det en vecka lov då man kan vila upp sig! Och tänka på allt annat utan skola. Har alla kommuner lov samtidigt?
Tillbaka från drömmarna om lov så åter går jag till min långa skoldag. Vi hade alternativ medicin i dag också det är hur roligt som helst! Vi hade praktiskt prov och jag tror att det gick bra. Louise höll i alla fall på att somna.
Efter alternativ medicinen gick jag och Louise en stund på kungsmässan det var då jag fann min shopping som ni ser bilder på.
Jag var också väldigt sugen på tre väskor men sen insåg jag ju att jag inte kunde köpa tre väskor och jag kunde inte välja en så jag har dom i tanken och så får vi se om jag köper någon i morgon.
Nu ska jag försöka läsa några sidor psykologi det är faktiskt ganska roligt men det är bara grejen med att sitta och läsa för att man måste som är jobbigt annars är det inget fel alls på ämnet det är riktigt intressant.
Sen är det ju biggest loser i dag också och i dag ska dom få träffa sina familjer. Va mysigt
Hej så länge !

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh you just gotta be happy, but somtimes that´s hard

2010-10-26 @ 20:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0