Till en början

Var min blogg bara ett ställe där det var tänkt att jag skulle skriva om min resa vilket jag har gjort också. Men jag är faktiskt lite små sugen på att börja blogga lite smått igen det är lite roligt att skriva ner tankar som en dagbok. Men sen slog tanken mig vad ska jag skriva om? Bloggen heter ju faktiskt malinsvenssonsäventyrmen jag vet inte riktigt om min vardag är ett äventyr längre. Eftersom att det mesta dels består av plugg plugg plugg. Men men det kan vara roligt att skriva lite i bland och lägga in en och en annan bild. Idag har jag först varit hos läkaren med fötterna och jag har fått min operations tid i januari. Sen återvände jag tillbaka till skolan där vi var på en föreläsning och jag fick upp intresset för bloggandet igen.jippi Sen åkte jag och beccis en sväng till freeport där jag hittade världensfinaste spargris. Det är värt att lägga in en bild på den.. JAg gör det i morgon för nu ska jag sova natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0