Torsdag

Hej vänner!
Idag hade jag mitt italienska prov... Det var svårt men för förhoppningsvis gick det ändå hyfsat okej. När man pluggat klart till det ena provet är det bara att sätta igång nästa. I morgon är det matte prov det kommer gå så dåligt jag kan verkligen inte förstå matte det är siffror och linjer och små figurer som uppenbarligen äter upp det största talet. Det är saker jag aldrig kommer ha nytta av i vanliga fall.
jag ska snart sätta mig och försöka räkna några tal i alla fall så kanske man har en chans att i alla fall sätta ett rätt. Efter att jag pluggat i en timma ska jag kolla paradise hotel det är ju parsermoni  i dag och går ju verkligen inte att missa. Jag vill verkligen inte att Emanuel åker ut.. men han bråkrar ju med MElissa så kanske är chanserna stora att han åker? vem tror ni åker ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0