Vackra höst dag

När man vaknar är det kallt sen ser man att solen är på gång att spricka igenom den kalla himlen det är vackert Idag har det varit en fin dag, Och om man står i solen kan det fortfarande kännas lite varmt om kinden det är väl underbart?
I dag hade vi FM dag i skolan vilket innebär lite konserter och lite information om FM jag hann inte kolla så mycket men det var trevligt ändå. Alltid trevlig med lite rörelse i korridorerna.
Idag ska jag plugga som en blådåre efter som att jag har psykologi prov i morgon. men innan dess ska jag ut och power walka med kära mamma!
Jag har kollat runt lite på designer till bloggen men jag hittar inte riktigt någon jag gillar och hittar jag någon så är det för svårt att fixa det. Tur att man ska ha webbdesign nästa år för min tekniska sida stannar typ vid att sätta på och stänga av datorn, Men om någon vet vart man hittar bra och fina designer så säg gärna till.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det är ett redigerings program :) Finns att ladda ner gratis på google :) kram!

2010-10-26 @ 18:34:42
URL: http://currently.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0